Тема:

Науково-методичний та технологічний супровід віртуального розвивального інклюзивного простору

Мережа Інтернет як середовище акумуляції навчальних ресурсів

   
Рано чи пізно перед кожним учителем постає питання накопичення та систематизації власних наробок, методичних та дидактичних матеріалів. Стрімкий розвиток інформаційного суспільства, комп'ютерних та комунікаційнийх технологій дозволяє значно спростити цей процес.
          Електронні матеріали не вимагають значної площі для зберігання. Сьогодні компакт-диск коштує у десятки разів менше, ніж папір для друку. На одному диску може розміститися стільки матеріалів, скільки вміститься у декілька папках. Перевагою електронної форми подання дидактичних матеріалів є можливість їх помножувати та поширювати необмежено, легко змінювати і у будь-який момент за необхідністю роздрукувати.
      Розташування матеріалів у мережі Інтернет дозволить можливість їх використання віддалено. Об'єднання творчих вчителів дозволяє створювати спільні ресурси і таким чином значно прискорює їх накопичення.
      Самі вимоги до сучасних методичних та дидактичних матеріалів теж значно змінилися. Використання комп'ютерних технологій дозволяє зробити їх інтерактивними, яскравими, наочними. Комп'ютер може самостійно перевіряти знання учнів, опитувати, підраховувати, відстежувати активність тощо.
          Отже, ми можемо визначити ті пееваги, які надають комп'ютерні технології та мережа Інтернет:
  • інтерактивність;
  • яскравість;
  • наочність;
  • спрощення використання ігрових технологій;
  • зручність у зберіганні;
  • простота пошуку;
  • спрощення розповсюдження, доступність матеріалів з будь-якого місця, де є Інтернет;
  • можливість використання на локальних комп'ютерах(які не підключені до Інтернету) за допомогою дисків та флеш-пам'яті;
  • можливість створення колективних ресурсів, міжнародних проектів тощо.

Комментариев нет:

Отправить комментарий